Har ju flitigt använt mitt lilla gratis-stash av SkinPlanprodukter, men under vintern ändras ju hudens kvalitet och det är inte alltid man kan använda samma hudvårdsprodukter som resten av året. Skulle därför beställa SkinPlanprodukter fast som ska tillföra huden fukt. Deras produkter har som tur är börjat att säljas på Eleven, så det blev en kvick beställning därifrån.
Hur som helst så fick jag hem mitt paket med ansiktscreme, ansiktsvatten och rengöring. Tyvärr hade ansiktsvattnet läckt ut och blött ner halva förpackningen. Stor suck tänkte jag och misstänkte att jag säkert skulle behöva skicka tillbaka produkten, själv betala frakt, för att sedan mötas av att inte få några pengar tillbaka eftersom jag öppnat plasten som satt runt förpackningen.
Om, och som jag blev förvånad när jag snabbt som attan fick kontakt med deras kundtjänst via Mina sidor på hemsidan och sedan direkt fick veta att de bara skulle skicka en ny produkt och att jag kunde behålla den jag hade hemma.
Alltså det här är kanske ett tråkigt inlägg, men det är fasen inte ofta man är bortskämd med så bra service nu för tiden. Det ska vara krångel hit och krångel dit för en kund som råkat ut för något problem de knappast själv bett om att få!
Därför blev jag skitimpad av Eleven för detta trevliga bemötande och krångelfria problem. Tack och bock!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar